niedziela, 2 października 2016

Jogobella Breakfast ...#porcja radości

Dziś pora na kolejne jogurty z projektu trnd czyli

Jogobella Breakfast. Do serii tych jogurtów należą 4 smaki (truskawkowy. brzoskwiniowy, bananowy i jagodowy). Wszystkie one prócz tradycyjnego jogurtu doposażone są w chrupiące musli. Powiem szczerze jakoś sceptycznie patrzyłam na te jogurty w lodówce, czekające na swoją kolej. A już mówię dlaczego...mają dosyć sporo kalorii, no i ten cukier :(, ale pewnego razu dopadł mnie głód i sięgnęłam po jagodowy smak i byłam mile zaskoczona. Przyjemny zapach, gładka konsystencja, idealny, jeśli chodzi o smak, ani kwaśny, ani zbyt słodki. Jedynie Choco Crunchy( miks zbożowych składników, kruchych herbatniczków i czekoladowych kostek) zamieniłabym na mieszankę płatków owsianych i bakalii, bo te zdecydowanie wolę. 

Pozostałe smaki są równie dobre, oprócz truskawki, za tym smakiem nie przepadam, więc będę szczera, nie polecam !!!

Moja córka zobrazowała nasze miny po zjedzeniu jogurtów :).

 

Plusy

- jogurty są naprawdę pyszne

- sycą

- świetne dla dzieci

-wiele możliwości jedzenia, można przecież mieszać dodatki

 

Minusy

- zbyt dużo kalorii i cukru 

 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz